dinsdag 29 oktober 2013

Seks met een vrouw


Ik had er nooit, maar dan ook nooit, over nagedacht om met een vrouw seks te hebben. Ik viel op mannen en niet op vrouwen. Dat veranderde toen ik een vrouw tegen kwam die mij erg leuk vond. Deze vrouw viel niet op mannen maar alleen op vrouwen. Leuk gevonden worden door een vrouw vond ik wel een bijzondere ervaring. Ik wist niet zo goed wat ik ermee moest maar wilde het zeker niet uit de weg gaan.
Ze vroeg of ik een avondje gezellig op visite kwam. Ik ben niet vies van wat avontuur hier en daar dus ik nam de uitnodiging aan. De avond was erg gezellig en het verliep allemaal heel relaxt. Het was wel duidelijk dat er een bepaalde spanning was tussen ons. Geen nare spanning laat dat duidelijk zijn. Ze gaf me na een bepaalde tijd een rondleiding door haar huis. Toen ze mij wat liet zien en dichterbij mij kwam staan sloeg ze haar vrouwelijke slag. Ik zal niet in detail treden maar het was zeer prettig kan ik je vertellen. Ik voelde de kriebels die ik kenden en stond versteld dat ik die voelde. Ik had een vrouw aan mijn lijf zitten en ik vond het lekker en opwindend. Gretig deed ik mee.

Toen ik die avond naar huis ging wist ik dat deze avond een vervolg zou krijgen. Het was mij zo goed bevallen dat ik helemaal om was. Ik vond vrouwen, deze in ieder geval, leuk. Al met al heb ik vier maanden een relatie met haar gehad. Er ging een wereld voor mij open. Ik wist niet dat het zo fijn en lekker zou zijn met een vrouw. Nu begreep ik waarom mannen bepaalde lichaamsdelen zo lekker vinden bij de vrouw. Het smaakte steeds naar meer.

De relatie heb ik na een maand of 4 beƫindigd. Wat de reden was dat ik de relatie niet meer wilden is mij nooit echt duidelijk geworden. Was het omdat ik toch niet op vrouwen val of was deze vrouw niet de juiste voor mij ? Het was hoe dan ook een ervaring om niet meer te vergeten. Sindsdien kijk ik anders naar vrouwen. Vrouwen vind ik veel mooier om naar te kijken dan naar mannen. Toch val ik sneller voor een man.

Iedere hetero vrouw zou eens seks moeten hebben met een andere vrouw vind ik. Dit om te ervaren hoe dat is. Hoe zacht en teder dat kan zijn. Compleet anders dan seks met een man over het algemeen. Je voelt elkaar veel beter aan. Je zult verbaasd zijn over hoe fijn dat kan zijn. Doe eens gek. Gooi je haren los en laat je verassen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten